Nog 2 weken? - Reisverslag uit , van Afrika Lover - WaarBenJij.nu Nog 2 weken? - Reisverslag uit , van Afrika Lover - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken?

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Afrika

13 September 2011 | ,

Jeetje, nog 15 dagen en dan vertrekt de airbus 380, MET MIJ!

Dat wil dus zeggen dat ik nog 2 weken heb om alle studiestof op te slaan in mijn stoffige hersenen, auw.
De tafel begint al een beetje een rommeltje te worden met de "Don't Forget" spulletjes, 3 kilo boeken, ouderwets etuitje met pennen en schriftjes, zaklamp, anti-mug, camera, enz.

Ook de "What to bring list" ligt op tafel en het lesrooster ( ben nu al nerveus voor mijn praktijk examen organiseren en leiden van een gamedrive!)en Camprules.
Het is dus ten strengste verboden om op blote voeten te lopen door het kamp, je mag ook niet alleen door het kamp lopen, evt slang in je kamer mag je niet zelf verwijderen, JA WAT DENK JE ZELF?

Eerst nog een paar daagjes in Pretoria.
Ik zal jullie mijn bevindingen van deze stad nog kunnen schrijven, daarna word ik afgesloten van telefonisch bereik, laat staan internet ;-)

Nog ff werken dus en Studeren Studeren Studeren........

Wish me luck!
Tot in Pretoria

Petra

• 13 September 2011 - 17:09

Nicole:

hee Petra,
    heel veel plezier, succes en geniet ervan!

• 17 September 2011 - 06:55

Oom Uit Millingen:

Peet,

Wat moeten we nu toch allemaal weer lezen, Ben je weer aan het studeren geslagen en moet je in een ver land examen doen! ver weg van familie en bekenden.
    Als je denkt van he dat lijkt wel een bekende, dan ben ik het deze keer niet.
    Ik kan weer geen vrij krijgen van mijn baas. Hij zegt dat het veel te druk is.
    Veel succes met de voorbereidingen en heel veel geluk!
    Groet Marcel,Nicole,Haic en Aniek

• 17 September 2011 - 14:51

Oom En Tannie:

Hoi Peet
    Natuurlijk wensen we je good luck maar nog meer heel veel plezier.
    Maak er iets moois van en geniet volop. Wij zijn natuurlijk stinkend jaloers en wachten in spanning op je reisverslagen.
    Wees voorzichtig en kijk uit met de wilde dieren. Die op twee benen zijn het ergst. Groetjes liefs uit beuningen