And the Ranger continues - Reisverslagen van Afrika Lover - WaarBenJij.nu And the Ranger continues - Reisverslagen van Afrika Lover - WaarBenJij.nu

And the Ranger continues

Tja alweer bijna zover!

Alles weer gepakt en klaar voor vertrek naar het zuiden....
Dit keer wat meer waardevolle spulletjes, geleerd dat je eigen laptop op reis toch erg prettig kan zijn, deze gaat dus ook mee.
De fotocamera met superlens ligt ook weer klaar, paspoort, pillen, centjes voor onderweg....
Maar het meest waardevolle ga ik morgen ophalen, mijn papsie!!!

Eindelijk gaat hij "zijn reis" maken en eindelijk mag ik alles laten zien wat daar zo mooi is....eh das dus alles ;-)
We hebben zoveel mogelijk bezienswaardigheden in onze route gepropt, dus dat wordt een beetje doorrijden.

We vertrekken zaterdag vanaf Brussel via London naar het zuiden en zijn dan als het goed is rond 14.00 zondagmiddag in Beautiful Cape Town.
Zoals de Afrikaanse zanger Theuns Jordaan zingt:

Tafelberg die roep my na 'n zonnebloemseisoen

Uiteraard wordt dit verslag weer bijgehouden, mocht je deze mailtjes niet willen ontvangen moet je je ff afmelden, anders hou je inbox maar in de gaten de komende 4 weken......

Tot in Kaapstad allemaal!!!!!!!!!!!!!

Petra

Ps Margreet en Theo erg bedankt voor jullie mooie kaart
Peter bedankt voor je belletje en veel plezier zaterdag met het vieren van je jubileum...