Bijna!!! - Reisverslag uit , van Afrika Lover - WaarBenJij.nu Bijna!!! - Reisverslag uit , van Afrika Lover - WaarBenJij.nu

Bijna!!!

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Afrika

08 Februari 2010 | ,

Nog enkele dagen en dan is het zover.
Op naar het zuiden van de aardkloot.
Via deze site hou ik jullie op de hoogte van al mijn belevenissen.
Woensdagavond vlieg ik via Parijs naar Johannesburg, ik kom daar aan rond 10.00 in de ochtend en neem dan de bus naar Nelspruit.
Daar wordt ik opgehaald door Anny en David, die mij meenemen naar Krugerpark, Skukuza restcamp, waar de bruiloft van Kim en Guus zal plaatsvinden.
De dag na de bruiloft zal de Djosergroep aankomen met hun truck vol tenten en zal ik mij bij hun aansluiten voor de rest van de reis.
Deze gaat dan richting Swaziland,
St Lucia, richting Lesotho, langs de kust richting Kaapstad.
Vanuit Kaapstad moet ik helaas weer richting NL en ben dan op vrijdag 12 maart weer thuis, net op tijd voor het Nederlandse gedeelte van de trouwerij.
Intussen hou ik jullie dus op de hoogte van alle spannende dingen.........

Tot snel allemaal !!!

  • 08 Februari 2010 - 08:56

    Mama:

    Ja Ja,
    Helaas zijn we er niet om jou uit te zwaaien.wij moeten nl. zo nodig de kou opzoeken.
    maar natuurlijk zullen we je reis volgen en we wensen je dan ook vanuit winssen een hele mooie reis toe.
    Geniet er maar lekker van je hebt het verdiend.
    we hopen dat alles naar wens mag verlopen en dat het een geweldige belevenis is zo'n bruiloft in Afrika.
    Groetjes van ons. en veel plezier.pap en mam

  • 08 Februari 2010 - 10:14

    Guus En Kim:

    Hoi peetje,

    Je bent er maar druk mee he? ;-) al die vrijgezellefeesten plannen en dan ook nog eens op vakantie. ;-) We vinden het super leuk dat je erbij bent en hopen dat ook het andere gedeelte van je reis onvergetelijk wordt (op een goede manier dan he!)

    Tot in Skukuza!

  • 08 Februari 2010 - 14:22

    Jezus:

    Hey lieve zus,
    Ga er lekker van genieten! Houdt ons op de hoogte en indien het kan mail dan ff alle smakelijke details van de trouwerij!

    Boyd en Collin kijken al uit naar hun nijlpaard en olifant ofzoiets...

    En wij zorgen dat hier alles goed blijft gaan! Tja er moet er toch een thuis blijven he??!!

    Geniet er van en heel veel plezier daar!!

    xxx jezus

    Ps breng een aapje voor me meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee???

  • 09 Februari 2010 - 06:33

    Margriet:

    heel veel plezier petra. Geniet van het goede!

  • 09 Februari 2010 - 13:33

    Claudia &co:

    Lieve Pet,
    Wat fijn dat je er weer mag gaan! Jij hebt je lang verheugt op deze reis. Ik wens je veel plezier. Ga lekker relaxen en genieten. Super dat je uitendelijk alles heb kunnen combineren en dat je lekker met de groep verder reist. Maak veel foto's en hou ons op de hogte! liefs Claudia &Co

  • 10 Februari 2010 - 19:41

    Marthy:

    Hoi Peet, ja nog een week en dan ben je op reis. Hoop dat je net zoveel dieren tegenkomt in de jungle als wij af en toe op het internet zien! Ja geniet ervan, tuurlijk zal ik je missen, maar je hebt het verdient! Ik hoor van je en woensdagochtend nemen wij even afscheid van je.
    Margreet en ik zullen goed voor de zaak zorgen!!

  • 10 Februari 2010 - 19:42

    Marthy:

    Hoi Peet, ja nog een week en dan ben je op reis. Hoop dat je net zoveel dieren tegenkomt in de jungle als wij af en toe op het internet zien! Ja geniet ervan, tuurlijk zal ik je missen, maar je hebt het verdient! Ik hoor van je en woensdagochtend nemen wij even afscheid van je.
    Margreet en ik zullen goed voor de zaak zorgen!!

  • 21 Februari 2010 - 17:45

    Rieky:

    He meisje hoe gaat tie
    Heb je het naar je zin?
    Vast wel.
    Van Annie gehoord dat de bruiloft heeeeeeeel speciaal was .
    we zullen het vast nog wel in geuren en kleuren horen en zien straks als iedereen terug is.

    Voor ons zit het er helaas weer op ,wij hebben het ook goed naar de zin gehad,heel veel sneeuw en mooi weer.Maar nu moeten we weer verder met het leven van alle dag.
    Blijf nog maar lekker genieten.Wij blijven je via deze site volgen.
    liefs en groetjes ,
    pap en mam.


  • 23 Februari 2010 - 18:16

    Rieky:

    Het is stil daar aan de overkant .
    Zeker druk met grote beesten vangen.
    Of is er weer een olifant door de tent gelopen en mogen wij dat niet weten.
    Je zei wel geen bericht is goed bericht maar het zou toch wel leuk zijn om af en toe iets te horen.
    maar ja als het niet kan of lukt moeten we maar wachten tot je weer terug bent.
    Oke de groetjes maar weer. van ons pap en mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Zuid Afrika

Recente Reisverslagen:

15 Maart 2010

ff bijwerken

05 Maart 2010

pony en petra gaan niet samen....

05 Maart 2010

luie dag

05 Maart 2010

weer even tijd......

24 Februari 2010

jaaaaa eindelijk ingelogd
Afrika

Actief sinds 08 Feb. 2010
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 23030

Voorgaande reizen:

06 April 2016 - 06 April 2017

Zanzibar

15 Januari 2016 - 16 Maart 2016

Just another day at the office

30 December 2014 - 21 Januari 2015

Sun,Sea, and Nature

01 September 2012 - 01 Oktober 2012

And the Ranger continues

28 September 2011 - 31 Oktober 2011

How to become a Game Ranger

17 Februari 2010 - 12 Maart 2010

Zuid Afrika

Landen bezocht: