luie dag - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Afrika Lover - WaarBenJij.nu luie dag - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Afrika Lover - WaarBenJij.nu

luie dag

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Afrika

05 Maart 2010 | Zuid-Afrika, Pretoria

Terug in SA zijn we richting de Drakensbergen getrokken.
Hier is het gehele landschap weer anders.
Je kan er wederom prachtig wandelen, maar ik was het bergje van Swaziland nog niet vergeten dus heb me aan het zwembad genesteld met wat meiden en we hebben ff lekker over de rest van de groep zitten roddelen, moest ook gebeuren.
Ben inmiddels al heerlijk verknetterd en krijg al een nieuw velletje.
De Afrikaners zijn echt heel gezellige mensen en braaien zo'n 2x per dag. Moet ook toegeven dat het vlees hier 10x lekkerder is dan in NL
Deze camping was dan ook een echt afrikaans weekendgebeuren.

De dag erna zijn we weer vertrokken richting Lesotho, dus tijd voor een nieuw vlaggetje, tot zo.......

• 05 Maart 2010 - 13:52

Jan Polman:

Ha meiske,

Krijg jij die vlagge wel in de grond gestoken, ik kan mij nog herrinneren dat de grond er hard was.

2x per dag een braai, dat zal ook moeten als je een Hyppopottemus = Nijlpaard hebt aangebraden, kun je hem niet terug in de koelkast leggen, moet gelijk de zelfde dag opgegeten worden. Je zit er wel vol van als je zo'n beest hebt gegeten.

Luier er nog maar even op los, toedoeldiedosieko!

Groetjes Oom Jan van de Wissel.

• 05 Maart 2010 - 13:53

Jan Polman:

Ha meiske,

Luier er nog maar even op los, toedoeldiedosieko!

Groetjes Oom Jan van de Wissel.