jaaaaa eindelijk ingelogd - Reisverslag uit Malelane, Zuid-Afrika van Afrika Lover - WaarBenJij.nu jaaaaa eindelijk ingelogd - Reisverslag uit Malelane, Zuid-Afrika van Afrika Lover - WaarBenJij.nu

jaaaaa eindelijk ingelogd

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Afrika

24 Februari 2010 | Zuid-Afrika, Malelane

Ja, daar zijn we dan, was even moeilijk om op deze pagina in te loggen, maar het is gelukt!

Nou, ik heb het gevoel dat ik hier al een eeuwigheid zit.....
A;l heel veel meegemaakt, het begon met een vlucht van 12 uur in de splinternieuwe airbus 380 van airfrance, een onthaal als een superster op het vliegveld van Jo'burg.
Champagne aan boord, menukaart met allemaal lekkers, en een mooi kadootje van airfrance.

Het busje naar Nelspruit was goed te doen, als je niet op de rijkunst van de chauffeur lette, da was te stressvol.
Meteen ook al erg heet onderweg en van de hitte over in enorme regen en hagelbuien, het landschap was ook erg afwisselend, van teletubbieland naar ruige bergen en mooie watervallen.

Na een nachtje in de hostel in Nelspruit ben ik opgepikt door any en david en reden we het park in.
Ik geloof het zelf ook nog steeds niet, maar na 100mtr liep er al een luipaard!!
Toen we daar net een klein beetje van waren bekomen zat er nog een in de boom (er zijn maar 1000 luipaarden in kruger dat zo groot is als NL niet om stoer te doen, maar het ene beest na het andere verscheen voor ons.
Nog voordat we bij onze restcamp waren had ik al de gehele big 5 op de foto staan.
Echt super.

Ow heb nog veel meer te vertellen maar het enige wat hier snel gaat is de teller op de pc, ik ga dit dus snel naar jullie verzenden en ga dan zelf door naar Swaziland, hoop to mail soon......Bye

• 24 Februari 2010 - 09:30

Marthy:

Hoi Peet,
    Leuk voor je dat je een onverwachts onthaal kreeg. Mooi meegenomen.
    Ben nu al nieuwsgierig naar de fotos. Gaat goed hier, leuke zaterdag met Peter gehad.
    Succes met de verdere reis en iedereen de groeten. Tot horensssssss
    groetjes ook van Harry

• 24 Februari 2010 - 09:58

Rieky:

Gelukkig,alles goed.
    blijft toch spannend zo'n reis.je zult vast een heleboel te vertellen hebben als je terug bent.Ik zie dat de temperatuur geweldig is maar het is nu ook zomer daar.
    Hier is de sneeuw nu weer weg .van mij mag het zo blijven.we hebben nu wel weer even genoeg sneeuw gehad.
    Ik las in het berichtje van Marthy dat in Rotjeknor ook alles goed gaat en dat het gezellig was met Peter als plaatsvervanger voor jou.
    Dus ik zou zeggen geniet nog maar lekker daar in afrika en we spreken of mailen elkaar vast wel weer snel een keertje.
    groetjes Pap en Mam

• 24 Februari 2010 - 10:02

Oom Jan:

Ha Peetje,
    Geniet ervan meid hebben wij ook gedaan in de Schweiz.
    We horen je belevenissen ook nog wel mondeling.
    Groeten van de 3 Groesbekers, Marian en Jannen

• 24 Februari 2010 - 22:54

Margriet:

fijn te lezen dat het goed gaat. Geweldig zo'n big five. Ik herinner me toen ik er was wij ze 's morgens ook gezien hebben. 's middags sliepen de dieren, en we hadden een reisgenoot die klaagde dat hij niets had gezien. Het is ook nooit goed.....
    Geniet er van, doe niet wat ik ook niet gedaan zou hebben.
    Reis veilig en weest hartelijk gegroet

• 25 Februari 2010 - 21:45

Claudia &co:

Lieve Pet,
    Na dit zeer leuke verhaal ben ik super benieuwd na de foto's!
    Je klinkt zo enthousiast dat vind ik superleuk voor jou. Laat snel weten hoe je reis zich verder ontwikkelt!
    LIefs,
    claudia

• 26 Februari 2010 - 09:59

Marthy:

Hoi, hoestie, beetje naar je zin.
    Hier gaat alles oke en hebben vorige week goed gedraaid. Geniet lekker en ik hoor weer snel van je. doeiiiiiii

• 28 Februari 2010 - 21:23

Margreet:

Ha Petra, leuk om te lezen dat alles goed gaat en je zo enthousiast bent. Dat van die luipaarden is vast indrukwekkend. Wij zijn zelf gisteren terug gekomen uit oostenrijk na een week vol prachtige langlauftochten in de zon en een mooie wandeling langs een bevroren meer. Nog heel plezier in Agrika!
    Theo en Margreet

• 01 Maart 2010 - 11:25

Rieky:

Ha meisje Alles goed vast wel .
    vanmorgen alle berichtjes weer eens gelezen .
    Wat fijn dat alles gewoon doorgaat terwijl jij zo ver weg zit.
    Marty en Peter gaat goed samen zo te lezen.
    de voorbereidingen voor de bruiloft hier in holland gaan gewoon door.
    heb je nog iets van de andere gehoort.
    het is zo stil daar .maar ja geen bericht is goed bericht ook bij hen.
    nou meisje geniet nog maar het is zo 12 mrt.
    groetjes van ons pap en mam.